PDK-ja hapi fushatën parazgjedhore në Sharr


Sharr, 03 nëntor 2007 - Partia Demokratike e Kosovës, të premten e hapi fushatën parazgjedhore në Sharr, duke premtuar investime në turizëm, bujqësi dhe blegtori. Kjo parti premtoi se këtë komunë do ta lidh me vendet fqinje (Shqipërinë dhe Maqedoninë) përmes rrugëve cilësore, e të cilat do t’ia heqin epitetin kësaj treve si “zorrë qorre”. I pari i kësaj partie në Sharr, Salim Jenuzi, i cili kandidon për kryetar komune, ka vënë në spikamë shkeljet dhe malverzimet që po bëhen nga pushtetarët aktualë të kësaj komune, ku sipas tij, veturat zyrtare po përdoren edhe nëpër dasma dhe ahengje të ndryshme familjare. “Unë si kryetar komune, do ta ndaloj rreptësisht përdorimin e veturave zyrtare të shtunave dhe të dielave edhe nëpër dasma. Me PDK-në në pushtet do të keni më shumë vende pune, më shumë bujqësi dhe më shumë blegtori, sepse do të bashkëpunojmë ngushtë me sektorin privat”, tha Jenuzi.
Bartësi i listës për këshilltarë komunalë, Mitat Fejza, zgjedhjet e 17 nëntorit i ka cilësuar si “treni i fundit” për të ndryshuar jetën e qytetarëve të Sharrit për të mirë. Ai i ka përmendur disa nga shkeljet më flagrante që pushteti aktual u ka bërë ligjeve, ndërkohë që ka premtuar më shumë disiplinë, nëse pushteti komunal i Sharrit do të udhëhiqet nga PDK-ja. “Në listën tonë i keni njerëzit më të devotshëm që ka treva jonë, prandaj votoni për ta që të ndërpritet avazi i gjertanishëm i të qenit superior kur je në pushtet. Ne nuk do të qeverisim me ju, por ju jeni ata që do të qeverisni me ne”, ka thënë Fejza.
Për t’i nderuar simpatizantët e kësaj partie në Sharr, të pranishëm në sallën përplot me njerëz, qenë edhe Xhavit Haliti, Zafir Berisha dhe udhëheqës të tjerë të PDK-së. Që të gjithë i janë drejtuar elektoratit të Sharrit, duke i ftuar që të votojnë masovisht për partinë e tyre, ngase, sipas tyre, është koha e fundit që t’i sjellin ndryshim pozitiv Kosovës. /b. beqaj