Sharr - Festa e Shën Gjergjit, apo "Gjurgjevdani", siç e quajnë goranët, ia arrin t'i kthejë në vendlindje, për pak ditë, shumicën e banorëve të Gorës së Sharrit. Por, pasi mbarojnë ditët e kësaj feste, ata sërish kthehen atje ku punojnë dhe jetojnë aktualisht. "Nuk kam arsye të qëndroj më tepër këtu, më pret puna në Beograd", shprehet Demiri, një i ri goran, për t'u larguar më pas me të dashurën e vet drejt turmës së njerëzve.
Për dallim nga vitet e tjera, kur muzika serbe dëgjohej më së shumti, këtë vit dominuan surlet dhe tupanët. Kjo ka bërë që edhe opojanët t'i bashkëngjiten festës.
Etnomuzikologu Bahtir Sheholli thotë se Opoja është një trevë karakteristike, jo vetëm në trojet shqiptare, por edhe në Ballkan, që i shënon masivisht festat me prejardhje pagane. "Nuk është vetëm Shëngjergji që festohet këtu, por janë edhe Verza, Jeremia, Shinkolli e shumë festa të tjera, të cilat me fanatizëm janë ruajtur në këto troje", thotë Sheholli.
Sidomos pas luftës, mediat serbe e kanë përcjellë me "vëmendje" kremtimin e "Gjurgjevdanit" në Gorë. Pesë televizione serbe, përfshirë edhe Radiotelevizionin nacional serb (RTS), e gjiruan manifestimin e sivjetmë. Por, edhe sivjet storjet e tyre nga kjo ngjarje kanë qenë përplot politikë. Koordinatori i të ashtuquajturës Qendër e Serbisë për Kosovën, Abdi Alija, citohej të ketë thënë se problemet e goranëve që kanë mbetur këtu janë të mëdha. "Ata po shpërngulen nga pasiguria për të ardhmen e këtij vendi". Një nga organizatorët e këtij tubimi, Fejzo Kamberi, nga OJQ "Neven", tha se kjo ditë nuk ka të bëjë fare me politikën, por është ditë e dashurisë, e luleve dhe e zgjimit të natyrës. "Të gjitha i ke këtu... Muzikën, lojërat, dashurinë... Vetëm politika këtu nuk e ka vendin", tha Kamberi.
Sido që të jetë, gjatë kësaj feste shumë të rinj goranë janë njohur, janë fejuar dhe janë martuar. Atyre fare nuk u ka rënë të merren më politikë. /b. beqaj