I josh politika, mbesin pa paga!


Sharr, 23 dhjetor 2007 - Pasi shumica dështuan në politikë, ku emri i tyre figuronte në listat zgjedhore, si pretendentë për ndonjë pozitë në pushtet, 42 mësimdhënës dhe tre drejtorë shkollash, tani vrapojnë pas institucioneve, për t’i kërkuar pagat e nëntorit. Ata janë hequr nga lista e pagave për këtë muaj, sepse rregullorja e parashikonte një gjë të tillë. Disa mësimdhënës vazhdojnë të trokasin në dyert e Drejtorisë komunale të Arsimit (DKA), për të kërkuar sqarime për arsyen e heqjes nga lista e pagave. Arsimtari i Biologjisë në shkollën fillore “Sezai Surroi” në Bellobrad, Ajni Aliu, thotë se atë nuk e ka njoftuar askush nga zyrtarët e Arsimit, përkitazi me rregulloren për zgjedhjet e nëntorit, prandaj ai kishte punuar si çdo muaj tjetër. “Askush nuk na ka njoftuar për rregulloren, e cila kishte paraparë që të mos punonim gjatë fushatës, sepse ishim në listat zgjedhore”, tha Aliu, duke shtuar se emri i tij në listën e një partie politike nuk ishte bërë me dëshirën e tij. “Mua më ka futur në listë njëra nga partitë politike, pa dëshirën time. Sapo kam marrë vesh për këtë, kam parashtruar ankesë në KQZ, por që ata nuk më kanë hequr, me pretekst se ishte shumë vonë për ta bërë këtë. Unë nuk kam bërë fushatë por kam punuar, prandaj kërkoj pagën time”, ankohet Aliu.
Përpjekjet e tij për ta marrë rrogën e nëntorit, deri më tani kanë qenë të kota, ngase asnjë zyrtar i kësaj drejtorie, nuk ishin në gjendje t’i jepnin sqarime, prandaj ai synon t’i drejtohen MASHT-it për të kërkuar ndihmë.Zyrtarët e DKA-së, shprehen se nuk kanë qenë të informuar për pasojat që mund t’i kenë, ata që hyjnë në listat kandiduese. Aq më tepër gjendja është koklavitur, sepse gjatë kësaj periudhe mësimdhënësit kanë qenë të përfshirë në procesin mësimor, duke mos e humbur asnjë orë mësimi. “Drejtoria fare nuk ka qenë e informuar për pasojat që mund t’i kenë punëtorët e arsimit, e as që kemi marrë ndonjë urdhëresë administrative apo shkresë tjetër se ata nuk mund të mbajnë mësim gjatë fushatës zgjedhore”, ka deklaruar për media Nexhati Shaipi, përgjegjës financash në DKA të Sharrit.
Mësohet se në këtë komunë kjo dukuri ka ndodhur vetëm me punëtorët e arsimit, ngase të tjerët që kanë qenë të futur në listat zgjedhore, paraprakisht kanë qenë të njoftuar nga përgjegjësit e tyre. Kjo ka bërë që mësimdhënësit të dyshojnë në eprorët e tyre, të cilët i akuzojnë se ata e kanë ditur një rregullore të tillë, por që kanë heshtur, sepse u ka konvenuar. “Edhe Drejtoria e Arsimit edhe drejtori i shkollës sonë e kanë ditur këtë rregullore, por që kanë heshtur, sepse u ka konvenuar që ne të punojmë”, ka shprehur dyshimin arsimtari, Ajni Aliu. /b. beqaj